الأربعاء، 8 سبتمبر 2010

ليلة عيد..

كل عيد و انتوا طيبين :)

هناك 12 تعليقًا:

Maga يقول...

كل سنة وانتي طيبية والمسلمين أجمعين طيبين
واتمنى السنة الجاية ان شاء الله يكون كل واحد فينا حقق بفضل الله اللي هو عايزه وبيتمناه
وحتوحشنا يارمضان للسنه الجايه ان كان لينا عمر
وربنا يتقبله مننا مع اننا بردو مقصرين لكن عشمنا فى رحمه ربنا سبحانه وتعالى

غير معرف يقول...

وانتي طيبة والكل بخير:)

dr.lecter يقول...

كل سنه وانت طيبه يافله والشوباب كلهم بخير

انا مع احمد بجد رمضان هيوحشني انا السنه دي كنت في طمانينه وهدوؤ ومش عايز اطلع من الموود ده بعد رمضان
يارب خلينا كده علي طول

وابقي سلميلي علي اختك فاطمه علشان مش عارف فين اراضيها

ReEm يقول...

كل سنة وانتي طيبة يا لي لي و عيد سعيد عليكي و على كل من تعزيه يارب
و تقبل الله صيامك وقيامك :)

Tarkieb يقول...

كل سنة وانتي طيبية

The Seagull يقول...

كل سنة وانتي طيبة يا ياسمينا .. وعيد سعيد عليكي وعلى كل أحبابك إن شاء الله :))

Tamer Moghazy يقول...

ياااااربي على الاغنية دي انا بحبها قووووووووي..
كل عيد ونت طيبة
كل سنة وايامك كلها اعياد :)

mUsLiM يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا أختى وانا سعيد جداً بوجودك معانا فى العيد ده :)

وربنا يعيد علينا وعلى سائر المسلمين العيد بالخير واليمن والسعادة والعافية

وكل سلامي وتحياتي للوالد والوالدة أدام الله لهما الصحة والعافية

وكل عام وهم بخير

السلام عليكم

Jannah يقول...

kol 3am wenti bkhir
mabrouk 3idk
bese7a wessalama :)

Tears يقول...

كل سنة و انتى طيبة

عيد سعيد :)

Superman يقول...

كل سنة و انتي طيبة و بصحة و سلامة و سعادة و راحة بال و رضا و قناعة..و ربنا يتقبل مننا اعمالنا في رمضان و يسامحنا علي تقصيرنا و يبلغنا رمضان الجاى :)

Yasmine يقول...

احمد
ايمان
لكتر
ريم
Tarkieb
يويو
تيمو
مصعب
جنة
Tears
محمد

كل عيد و انتوا بخير و صحة و سعادة و تقبل الله منا و منكم فى رمضان :)