الأربعاء، 2 يوليو 2008

كلمتين

كل يوم اسأل نفسى انا بعمل ايه هنا؟ ايه اللى مخلينى سايبة حياتى و قاعدة بالساعتين و التلاتة قدام اللاب توب شوية بكتب كلام ما يهمش حد غيرى و شوية برد على مواضيع ناس معرفهاش ولا يعرفونى... اخر حاجة كنت اتخيلها ان ناس لا عمرى شوفتهم ولا عمرهم شافونى يفرقوا معايا للدرجة دى دلوقتى بقى فى حياتى نوعين من الناس ناس يعرفونى بس ميعرفونيش و ناس ميعرفونيش بس عارفينى يمكن اكتر من الناس اللى يعرفونى انا فعلا مش عارفة انا بعمل ايه هنا ولا عارفة انا بكتب البوست ده ليه دلوقتى بس عارفة انى بجد مبسوطة انى عرفت ناس زيكوا كلكوا بلا استثناء اتعلمت منكم كتير و خليتوا ال6 شهور اللى فاتوا دول مختلفين جدا بالنسبالى

سواء اللى عرفتهم شخصيا او اللى عجبتنى مواضيعهم و لمستنى بجد اثرتوا فيا فوق ما تتخيلوا و مش محتاجة اقول اسامى انتوا اكيد عارفين نفسكوا بجد بشكركم من قلبى هصيف و اجيلكوا تانى ابقوا افتكرونى لما تسمعوا او تقروا عن احمد عز:) و بجد هتوحشونى الشهرين دول ======================== بره الموضوع كل ما بمسح الinbox باجى عند رسالتين و مش بقدر اقرب منهم صحابهم اكيد عارفينهم بس مش عارفين هم عملوا فيا ايه ولا اثروا فيا ازاى و لو شكرتهم من هنا للسنة الجاية مش كفاية ربنا يحميكوا و يديكوا على قد قلوبكم النضيفة دى انتوا الاتنين تستاهلوا كل خير كفاية انكم اكتر ناس خضتنى فى الدنيا و قضيتوا على شوية الصحة اللى كانوا فاضلين فيا و ابتديت اشك انها مقصودة :) هتوحشونى والله

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

....... :)

Yasmine يقول...

ايه اللى مسهرك لحد دلوقتى؟ :)

Ahmed EL Masry يقول...

تروحى وترجعى بالسلامة , أكيد انتى كمان اثرتى في ناس كتير على الاقل بوضوحك في جو مليان زيف ونفاق وكدب.

Yasmine يقول...

الله يسلمك يا احمد ميرسى بجد
و مش محتاجة اقول انك اكيد من الناس اللى اتكلمت عنهم فوق