الخميس، 19 أغسطس 2010

You're my Hero..

I would ride on your shoulders And look out on the world Pretending I was big and tall like you When you were there to hold me I never was afraid You made me feel there's nothing I can't do If I'd spread my wings to fly When I was very small I knew that you'd be standing by To catch me if I fall You're my hero Chasing the monsters from my room Going on trips around the moon The one who's always been there faithfully You're my hero And 'cause you're my Dad... I'm twice as blessed and lucky to be me As I kept on growing We often disagreed But you let me find myself in my own way And it's funny, how just lately I've come to recognize How wise you are becoming every day There's so much you've given me I hope I've made you proud You're everything a Dad should be And it's time to tell you now You're my hero You didn't have to say a word Your love was the message that I heard Inspiring me to be all I can be You're my hero And 'cause you're my Dad... I'm twice as blessed and lucky to be me ******************* *******************

كنت اصعد فوق اكتافك و انظر الى العالم مدعية اننى كبيرة و طويلة مثلك عندما كنت هنا لتحتضنى لم اكن اخاف.. كنت تشعرنى بأنه ليس هناك ما لا استطيع ان افعله عندما كنت صغيرة جدا كنت اعرف اننى حينما افرد جناحى انك ستظل واقفا بجوارى..لتمسك بى اذا ما سقطت

انت بطلى تطرد العفاريت من غرفتى و تأخذنى فى رحلات حول القمر

انت بطلى..

ولانك ابى..

انا محظوظة و مباركة مرتين لاننى.. ابنتك

كلما ازدت نضجا كنا كثيرا ما نختلف و لكنك كنت تجعلنى اعرف نفسي بطريقتى الخاصة و انه امر مضحك ..ان ادرك مؤخرا كيف انك تصبح اكثر حكمة بعد كل يوم يمر لقد اعطيتنى كثيرا لذا اتمنى ان اجعلك فخورا بى انت كل ما يجب ان يكون عليه الاب و حان الوقت لاقول لك.. انك لا تحتاج لان تقول شيئا فحبك هو الرسالة التى سمعتها لتلهمنى لان اكون كل شئ استطيع ان اكونه انت بطلى.. ولانك ابى.. انا محظوظة و مباركة مرتين لاننى.. ابنتك

هناك 18 تعليقًا:

Old Blogger يقول...

الحمد لله على نعمة الأب ..

جميلة انتى :)

ReEm يقول...

ربنا يخلي كل الاباء ويهديهم يارب

Tarkieb يقول...

ربنا يخلى الاباء والامهات ويخلى كمان البيبيهات

2alam_Rosas يقول...

ولانك ابى..
انا محظوظة و مباركة مرتين لاننى.. ابنتك


ربنا يخليك لى ياأجمل اب ف الدنيا
ويخلي المدونة الجميلة دى عشان أتابعها خصوصا ان دى زيارتى الاولى ليها

dr.lecter يقول...

like it

Tamer Moghazy يقول...

"And it's funny, how just lately
I've come to recognize
How wise you are becoming every day"

Really i like it :)

Jannah يقول...

:)

حلللللوة
ربي يخليلنا والدينا و أحبابنا
ياسمين اسمعي
ليش ما سيتي موضوع عنك بمناسلة العودة
احكي لنا كيف أحوالك الخ الخ
انه الفضووووول :DDDD

Tears يقول...

كلمات جميلة اوى و الفيلم ده كان رائع فعلا

Yasmine يقول...

ابتسام

انتى اللى جميلة والله :)

Yasmine يقول...

Reem
Tarkieb

اللهم امين..
نورتونى :)

Yasmine يقول...

florieda

ربنا يخليلك والدك و يباركلك فى عمره
مبسوطة انها عجبتك..نورتينى :)

Yasmine يقول...

لكتر

thank u :)

Yasmine يقول...

Timo

this is one of my favourites :)

Yasmine يقول...

jannah

مش فضول ولا حاجة بس انا زى ما سبتينى هتلاقينى :D

لسه بشتغل و خدت اجازة من الدراسة و صيفت اسبوعين و رجعت و ..بس :D


انتى احكيلى عن البيبى و الامومة و كدا..انتى مش متخيلة فرحتلك قد ايه..

احكيلى كل حاجة:D

اليوم بقى ماشى ازاى و اتاقلمتى ولا لسه؟ :)

Yasmine يقول...

Tears

كل افلام ديزنى تجنن..بس ليون كينج انسب واحد للى عنده حالة اكتئاب :)

فشكووول يقول...

السلام عليكم يا حره
تحياتى
اخذتنى صورة الجيوكندا من البوست فقرأت البوست ولكنى فضلت التعليق على الموناليزا
ابتسامه ساحره غامضه لم يستطيع احد فك طلاسمها حتى الان وربما مات سرها مع ليونارد دافنشى
تحياتى

اقصوصه يقول...

رمضان كريم

مبارك عليكم الشهر

وكل عام وانتم بخير :)

ميلودى سبورت يقول...

انا لفيت فى المدونة لفة سريعة كده وعجبنى فيها اكتر من بوست